A párterápia Önöknek is hasznos lehet

Párterápia

Manapság egyre több kapcsolat fut zátonyra. Szinte már természetes, hogy a párkapcsolatok, sőt, még a házasságok is csak néhány évre szólnak, és a meséből ismert „Boldogan éltek, míg meg nem haltak‟ már nem létezik. Nagyon sokszor a szexuális elhidegülés jelenti a gondot, pedig a párterápia ezen nagyon egyszerűen segíthetne.

Hiszen egyértelmű, hogy két ember nem érthet mindig egyet és nem akarhatja minden helyzetben ugyanazt. Azonban, ha valakik együtt élnek, szeretik egymást és valaha láttak a másikban valamit, ami miatt úgy döntöttek, hogy közös jövőt szeretnének, akkor az ilyen jellegű nézeteltérések is megoldhatók, csak beszélni kell róla.

Ha önerőből nem megy, akkor segíthet a párterápia, amire egyáltalán nem kell rossz szemmel nézni. Sokszor még a párjának is nehezen beszél az ember a szexuális vágyairól, vagy éppen arról, hogy mi nem jó, esetleg kellemetlen az együttléteik során. Azonban a párterápia alkalmával olyan kimondatlan dolgok kerülhetnek felszínre, amelyeket már csak a hangos szó is más színben tüntet fel, és ha elsőre nem is látják a megoldást, akkor a terapeuta azonnal rávilágít a helyzetre.

Hasonló bejegyzések

pénzügyi tippek

3 Egyszerű megtakarítási forma fiataloknak

A megtakarítás és a pénzügyi tervezés olyan készségek, amiket sohasem lehet túl korán elkezdeni fejleszteni. Fiatalon belevágni a megtakarásokba nemcsak előnyös, de kritikusan fontos lépés a pénzügyi biztonság felé vezető úton. Sokan azonban elakadnak abban, hogyan és hol kezdjék. Itt van 3 egyszerű, de hatékony megtakarítási forma, amik segítenek abban, hogy stabil alapokat rakj le […]

webáruház indítása

Tudtad? Ezen is múlhat egy sikeres webshop indítása!

Az elmúlt években az a tendencia tapasztalható, hogy már nemcsak a kereskedők nyitnak az online értékesítés felé, hanem a kereskedelmi tapasztalattal és előélettel nem rendelkező magánszemélyek és vállalkozások is. Ez nem baj, viszont fontos tisztában lenni azzal, hogy stratégia nélkül nem működik a webáruház, fel kell mérni a piac jellemzőit, a konkurenciát és a fogyasztói […]