Adó 1% -a a rákbetegség felkutatására

Adó 1% -a a rákbetegség felkutatására
Adó 1% -a a rákbetegség felkutatására

A daganatos betegségek olyan gyakoriak, hogy szinte mindenki ismer olyant, aki abban szenved, vagy a családjában vagy a barátai közül.

Ennek okán jöttek létre olyan alapítványok, amelyek az adó 1% -át felhasználva segítenek a kórházaknak és kutatóintézeteknek abban, hogy a betegségek okát felkutassák. Ma, ha valakinél rákbetegséget diagnosztizálnak, az orvosok csak tüneti kezelést tudnak alkalmazni, vagyis kiveszik a tumort, vagy gyógyszerekkel visszafordítják a növekedését. Ez a gyakorlat nem mond semmit a betegnek arról, hogy miért is lett beteg?

Főleg az emésztőszervi daganatoknál a félművelt emberek az ételek egyes összetevőire farkast kiáltanak, és teljes tiltólistára helyeznek rengeteg olyan ételt, amelyről sosem derült ki, hogy valójában van-e köze a megbetegedésekhez. Megint mások egyes ételfajtákat vagy vitaminokat fogyasztanak nagymértékben azért, hogy elkerüljék a daganatos betegségeket. Ha Ön nem közéjük akar tartozni, és valóban szeretné támogatni a rákbetegségek okainak feltárását, akkor az adó 1% -ával megteheti.

Hasonló bejegyzések

pénzügyi tippek

3 Egyszerű megtakarítási forma fiataloknak

A megtakarítás és a pénzügyi tervezés olyan készségek, amiket sohasem lehet túl korán elkezdeni fejleszteni. Fiatalon belevágni a megtakarásokba nemcsak előnyös, de kritikusan fontos lépés a pénzügyi biztonság felé vezető úton. Sokan azonban elakadnak abban, hogyan és hol kezdjék. Itt van 3 egyszerű, de hatékony megtakarítási forma, amik segítenek abban, hogy stabil alapokat rakj le […]

webáruház indítása

Tudtad? Ezen is múlhat egy sikeres webshop indítása!

Az elmúlt években az a tendencia tapasztalható, hogy már nemcsak a kereskedők nyitnak az online értékesítés felé, hanem a kereskedelmi tapasztalattal és előélettel nem rendelkező magánszemélyek és vállalkozások is. Ez nem baj, viszont fontos tisztában lenni azzal, hogy stratégia nélkül nem működik a webáruház, fel kell mérni a piac jellemzőit, a konkurenciát és a fogyasztói […]